Obserwatorzy

czwartek, 31 października 2013

Witamin ciąg dalszy ;-)

Do dzisiejszego obiadu zrobiłam taką oto sałatkę
Muszę przyznać, że jestem wielką zwolenniczką  sałatek. Ileż możliwości daje różne zestawienie składników.Oczywiście mam swoje ulubione i na pewno je tutaj zaprezentuję.
Składniki ww.sałatki:
- pomidor ( u mnie zawsze sparzony i obrany ze skórki ),
- papryka - tu zółta,
- rzodkiewki,
- ogórek świeży,
- ogórek kiszony ( może też być konserwowy ),
- cebula,
- szczypior,
- czosnek przeciśnięty przez praskę
Warzywa pokrojone w cząstki, doprawione solą, pieprzem, curry ( uwielbiam tę przyprawę ), lekko polane olejem i delikatne wymieszane.POLECAM - PYCHA !
Natomiast głównym składnikiem dzisiejszego obiadu były filety z kurczaka upieczone w papirusie.
Polecam tu WINIARY i ich Pomysł na:
To świetny sposób na szybkie, proste i bardzo smaczne danie. Sprawdza się wtedy gdy nie masz zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku.
Dziękuję za odwiedziny i serdecznie witam nowe obserwatorki ;-)
Pozdrawiam .







1 komentarz:

  1. Papirus robiłam kilka razy, jednak później zaczęłam sama, bo ten oryginalny jest dla mnie trochę za słony .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)