Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Muffinki czekoladowo-czekoladowe...

są pyszne !
To ulubione muffinki mojej rodziny i moje ;-) Przepis dostałam od koleżanki, która znalazła go w necie.Robi się je błyskawicznie, są bardzo proste do wykonania a smakują rewelacyjnie .Jak zwykle użyłam silikonowych foremek do muffinek - u mnie z tego przepisu wychodzi 18 sztuk. Bardzo POLECAM !!!
Troszkę pozmieniałam - na swoje potrzeby - składniki:

Skladniki suche:
- 250 g mąki tortowej,
- 120 g cukru ( w oryginale brązowy ),
- 2 łyżki kakako,
- 2 łyżki czekolady w proszku,
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
- 0,5 łyżeczki sody,
- szczypta soli

Składniki mokre:
- 2 duże jajka,
- 200 ml mleka,
- 100 ml oleju

Dodatkowo:
- ja wykorzystałam 1 tabliczkę mlecznej czekolady, pokruszonej w kawałeczki ( w oryginale było po 50 gram czekolady mlecznej i gorzkiej oraz trufle.

Wykonanie:
Składniki suche mieszam w jednej misce, w drugim naczyniu roztrzepuję jajka, dodaję olej i mleko - mieszam.Mokre składniki dodaję do suchych i mieszam rózgą.Wsypuję pokruszoną czekoladę.
Piekarnik nagrzewamy do 180 st.C, formy do muffinek napełniamy do 2/3 wysokości ciastem.Pieczemy ok. 20 minut do tzw. suchego patyczka.

Smacznego - wypróbujcie koniecznie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)